zcn01 Dun 2.ay asilarimizi olduk atesi cikmadi cok sukur ama max 2 saatte 1 acikarak uyandi oglum ve uyanmaya da devam ediyo, normalde 90 cc mama veya anne sutu icer 60-70 zor iciyo uyuyakaliyo. Siz neler yasadiniz?
Lale zcn01 Bizim herşey normal çok.şükür ateş falan da olmadı sadece biraz huysuzluk yaptı uyku düzeni iyiydi yani
DefneRana3881 zcn01 benim kızımdada ateş olmadı ama çok huysuzlandı her boş vakitte ağlar oldu gülmesine hasret kaldık 1 hafta kadar sürdü sonra geçti
zcn01 DefneRana3881 hadi yaa cok gecmis olsun neyseki atlatmissiniz umarim bizim o kadar uzun surmez🙈
Pelinzade İkinci aşısı derken bize verem aşısı olacak dedi bir de rota dedi sizşnde mi aynısı başka aşı var mı
zcn01 Pelinzade verem karma pnomokok asilari rotayi ben 3-5-7 yaptirmaya karar verdim bu ay zaten 3 tane asi olacak diye