Kızlar merhaba. Bebeğim doğduğundan beri birçok bez denedik. Cırtlı bez kullanabildiğimiz zamanlarda en sorunsuz ve favori bez Pampers Pure idi. Çok memnunduk gerçekten, arada bir pamukçuk bırakması dışında hiçbir problem yaşamadı kızım. Pişik, sızdırma, sıkma, herhangi pütür, kızarıklık gibi problemler olmadı. Sonra cırtlı bez bağlamak işkenceye dönüştü, biz de külot beze geçtik. Sleepy o kadar kalın ve sıkıyordu ki çocuk giymek istemiyordu. Biz de Prima Premium Care külot bez deneyelim dedik. Gerçekten güzel bir bezdi, dokusu çok yumuşak ve asla sıkmıyordu ama kızımın popo yanaklarında anlam veremediğimiz kızarıklıklar, kabarcıklar olmaya başladı. Bez kaynaklı mantar olmuş olabilir dedi doktoru. Bepanthol sensiderm kullanarak geçirdik, tekrarlamadı ve tabii ki bezi de değiştirdik. 20 gün kadar Molfix külot bezi deniyoruz, gerçekten de memnun kalmıştık yani tam bir fiyat performans ürünü ama bugün kızımın altını değiştirirken bu sefer özel bölgesinin göbeğe yakın kısmında minicik, isilik gibi, kızarık olmayan ama gözle görülen pütürler olduğunu farkettim. Yani bunu neye bağlamalıyım bilmiyorum ama eğer bez kaynaklıysa artık ne alacağımı şaşırmış durumdayım. Bez değiştirmeden bu tarz sorunlara çözümü olan var mı?