Yuzmilyonbaloncuk bence değilsin en belirgin belirti ateş.diğerleri ise koku ve tat alamama.aynısı geçen yz ben hamileyken olmuştum ilaç almamakta direnmiştim doktoruma da söylemeyi unutmuştum.emziriyorsan parol iç,ılık ballı bitki çayları,naneli pastil ve ya şeker iyi geliyor.diğer belirtilerin varsa doktora gidersin tabi bademciklerin şişmiş büyük ihtimalle