Kızlar merhaba. 4ay 10 günlük bir oglum var. 1 haftadır ataktan kaynaklı sanırım uykuya geçememe sorunu yaşıyoruz. Normalde ayakta sallayarak uyuyor. Ama 1 haftadır ayagıma aldıgım an çıglık çıglığa bagırıyor. Sadece kundakta sallayarak uyutabiliyoruz. Eşim evdeyken tamam da yalnızken ne yapıcam bilmiyorum. Greçkten ayakta salladığım günleri özledim resmen. Lütfen bunun geçici oldugunu söyleyin. Atak dönemi bitince tekrar ayakta uyur mu