Countess Merhaba normal doğum yaptım kırklandık ancak sonrasında adet gibi kanamam oldu ne az ne çok on gün sonra yine aynı şekilde kanama geldi sizin de başınızdan böyle bir süreç geçti mi kızlar birde ikinci doğumumdu benim ilkinde olmadı böyle ..
Countess Mirac_21032019 ilkinde bendre öyle dedim de on gün sonra tekrar olunca açıkcası çok kısa geldi şimdi bakalım yine olucam mı diye bekliyorum :)