Mircan Cok geçmiş olsun.. Bebeğimi bir genel cerrah muayene ettiğinde 1 gün bile yapamasa fitil ver demişti sonra hep kullandım ben de.. Gliserin kansuk fitili yarım atıyordum yapamadığının 2. Gününde, sonra uğraşarak baya yapıyordu. Ama kendi doktorum da fitile gerek yok 7 gün de yapmayabilir dedi. Bilmiyorum yani siz isterseniz bunu sorun doktorunuza ama bir iki günlük rahatlatıyor sonra yine aynı.. Bol bol emzirin, benim sütüm az olduğu için yapamıyormuş sonradan mama takviyesiyle normale döndü ama sizin ondan olmayabilir.. Doyduğundan emin olun.. Allah şifa versin