bebisanne Göğsünüzü tam almasına özen gösterin eğer göğsünüz acıyorsa ucunu almıştır yine emer ama çokta hava gider bu da bebekte gaza sebeb olur.Bezine bakarak anlayabilirsiniz yeterli beslenip beslenemediğini yeteri kadar doldurmuşsa bezini ve daha yeni doğmuş olduğu için günde 6.7 kez bez değiştiriyorsanız yeteri kadar besleniyordur demektir.Sütünüz akması da ilk zamanlar çok normal.Süt bebeğe yeteceğincen daha çok oluyor ilk zamanlarda ve emmediği kadarı da akıyor haliyle ama ilk haftanın kıymetini bilin ve bol bol emzirin çünkü daha sonrasında isteseniz de bu kadar fazla süt olmuyor dediğiniz kadar akmıyor da.