Bebeğime laktoz alerjisi teşhisi kondu :( haftaya da süt alerji testimiz sonuçlanacak. Bu durumu yaşan var mı? 3 aylığız. Süt pozitif çıkarsa ikisine de mi alerjisi olmuş olacak yani ? Şimdilik laktozsuz mama yemeye başladık birde relaktaz damla kullanıuoruz. Kakası çok yeşil bazen sıvı bazen kıvamlı :( yeşil olması mamadan kaynaklıymış. Bunları yaşayan var mı çok tedirginim. Bir de mamayı zar zor yediriyorum çoğu zaman bitirmiyor bir saat geçiyor. :( yardım 🤲🏻