nimet_52 Kızlar merhaba bu gün doğum yaptım sütüm başta gelmedi sezeryan oldum göğüs ucum yoktu silikon uç aldık bıraz zayıf Bi bebek emme gücü zayıf yoruluyor hemen ama doyup doymadığını nasıl anlarım
Bebeklerm nimet_52 daha bir günlük bebek tabiki hemen yorulacak ve emme refleksi ağır olacak normal bebek gibi hemen hızlıca emmez hemşireler 2 gün kan şekerine bakıyor söylerler aç olup olmadığını evdede çişine bak sık sık yapıyorsa doyar
zaynebimmm nimet_52 bak eczanede gogus ucu cikartici siringa satiliyor onlardan al ve dusta kendin cikartmaya calis ve sut sagma makinasi al surekli sag uc cikicak
Yigitkubraa nimet_52 benmde yoktu ama tuttu ha sonraisbda biramacak dite slkon uc aldm almaz olaydim7.ayinda kompke birakti
Balyanaklikiz zaynebimmm Bnmde arkadaş gibi göğüs ucum hiç yok bende silikon uç kullanıyorum😔 dediğiniz gibi hepsini denedim çıkmadı. Başka önerdiğiniz birşey var mı bnmle de paylaşın 🙏🏻 1 ay 2 günlük bebeğim
zaynebimmm Balyanaklikiz benimde hc gogus ucum yoktu ilk bebegimde cahillik yaptim. ve silikon uc. kullandim. ve sutum geri. gitti
Balyanaklikiz zaynebimmm Yaa neden ki peki silikon uçlada mı emmedi ki. Bnm birde sol göğsümde hiç süt yok ama sağ da var napcam bilmiyorum 🤦🏻♀️🤷♀️
zaynebimmm Balyanaklikiz silikon ucla emdi ama silikon ucla gogus pek uyarilmiyor yani. benim oyle olmustu. ve sutum cogalmadi simdi 2. bebegim direk gogus tutturdum. bi sekilde sol gogus ucum hic yoktu surekli makinayla sagdim o sekilde cikarttim.. makinayla sagip. hemen o gogsumu. vermistim oyle oyle cikti uc canim… ne kadar cok emerse o kadar sut cogalir