Burda her gün nerdeyse kızıma oğluma hemşire doktor böyle davrandı sağlık ocagindaki hemşire ebe böyle dedi vs. Postlar görüyorum. Bir hemşire olarak mesleğin içinden biri olarak şöylemek istediklerim var. Hem yıllarca acil serviste çalıştım hem zaman zaman ameliyathanelerde çalışmış biri olarak dikkate alırsanız nacizane onerilerim var. Öncelikle her meslekte olduğu gibi bizim meslekte de çürük elmalar işini severek yapmayanlar var. Yetişkin insanlar acıya dayanabiliyor ama bebeklere çok üzülüyorum. O yüzden Allah göstermesin genellerinizle hastaneye gittiğinizde her yapılan işlemi sorun bu neden yapılıyor bu gerekli mı diye. Kan aldıracaksanız damar yolu actirscaksaniz eğer birinci seferde bulamıyorlar da yenidoğan yoğun bakımdan hemşire isteyin. Ve siz bebeğinizi yoğun bakıma yollamayın onlardan biri insin sizin olduğunuz yere. Çünkü yoğun bakımlara ebeveyn almıyorlar. Her daim yanında olun. Hastaneden çıkarken yapılanları yazdıkları bir dosya olur genelde . Ona mutlaka göz atın ne yapmışlar size anlatilandan farklı bir şey var mı diye. Kendim bu sektörden olmama rağmen bebeğim doğduğunda başıma gelenleri anlatsam güler mısınız ağlar mısınız bilmiyorum. Ben o zaman gerekeni yaptım. Sizde yapin . Bu zamanda doktoruna hemşiresine ebesine vs vs güven olmuyor. Biz bilinçli olmazsak çok üzülürüz.