Ebrareylulll kizlar merhaba sizle bu konuda basimdan geceni anlatmak istiyorum lanet olasi virus yuzunden kiZimi 2 aylikken kalca ultrasonuna götüremedim hastane pandemi hastanesiydi 4 aylikken gidebildik baktilar sag kalca normal sol kalcada cikik var cift bez veya bandaj kullan gunde bir iki saat dediler kullandim, 1 ay sonra tekrar ultrason cekildi hic bir degisiklik yok baska dr gittim o doktorda rontgen istedi bakti sizde kalca gelisim geriligi var dedi ve bir ortez verdi , verdiği ortez kizimin ayaklarini kesti doktora soyledim bir orta yol bulamadik en son bu arada ben adanada yasiyorum burada ortopedi hastanesi var kizim 5 ay 14 gunlukken bu hastaneye geldik ve doktor muayene ettikten sonra 6 aylik olmadan ameliyat etmemiz lazim smdi edersem kapali ameliyat olur ama 6 ayi gecerse acik ameliyat dedi cok agladim cok uzuldum gozumuzu kapattik ve dun ameliyata girdik suan hala hastanedeyiz allaha sukur ameliyatimiz iyi gecmis ben burada cok post actim ama hic kimse yardimci olmamisti sana yardimim olur die tum sureci yazmak istedim. Suan kizim kol alti itibariyle alcida ayaklarinin biri diZine kadar digeri parmaklarina kadar .cocugunuzu bir kac dr daha goturun cook onemli birsey benim yasadiklarimi yasamayin