Esraea gebeligimde ilk aldigim pompaydi. Ama ben pompa zannetmisim aslinda süt sagma islevi yok süt toplama gorevi goruyor. Zaten gogsunden süt fışkıran biriysen evet isine yarar. Ama benim sutum az sut kanallarimi uyarayim vs gibi dusuncelerle aliyorsan ise yaramiyor. Simdi bende phillips avent sut sagma makinasi var. Onunla tek gogsumu sagarken mochi yi digerine takiyorum ki oradan damlayan bosa akmasin. Ya da evde is yaparken atiyorum bir gogsumden süt tisortume geciyor hemen mochiyi takiyorum. Guzel bir urun ama sagma makinasi islevi gormuyor.