Nihanucar Merhaba kızlar sanırım 2 yas sendromuna girdik. Bu ara gece zirt pirt uyanıyor artık. Zombi gibi olduk bu olayı yaşayan varmi ne zaman biter 🤦♀️
Efy Kızım 18 aylık yaklaşık 1 aydır aynı sorunu yaşıyoruz bayramda şehirdışına gittik orda çok rahat uyudu gece hiç uyanmadı gittiğimiz ev serindi geceleri bizim ev çok sıcak meğer sıcaktan uyuyamıyormuş onu anladım belki sizinkide öyledir
Efy Nihanucar dört gözle kışı bekliyorum onun için çünkü deliksiz uyuyordu kızım taa ki havalar ısınana kadar 🤦🏻♀️