5645 İyi geceler kızlar, oğlum 49 günlük sürekli ağzında bişey varmış gibi yapıyor kusmak ister gibi hareketler yapıyor ve nadir de olsa tükürük cıkarıyor nedeni ne olabilir yaşayanlar varsa cevap verirseniz cok sevinirim
Emir123ali 5645 benimkide yapıyordu miğdesi bulanır gibi oluyordu bi süre daha yapıcak benimki daha yapmıyor ilk aylarda olurmuş normalmiş hatda bu sayfanın günlük verdiği bilgilendirme mesajında okumuştum
Greeenden 5645 benim kızımda da olmustu 1 aylıkken cnm doktora götürmüştük reflü başlangıcı demişti. Reflü başlangıcı ağzında bişeyler yermiş gibi yaparlarmıs ileri seviyedekiler kusarmıs bu harekettn sonra. bize reflü yatagı tavsiye etmişti dokotumuz ve aşırı işimize yaradı 🥰kızım 4 aylık oldu hala kullanıyorum. sizede tavsiye ederim her emzirdikten sonra gazını muhakkak alın ve 15 20 dk kucağınızda dik pozisyonda tutun sonra reflü yatağına yan veya yüz üstü uzandırın ❤️ Kussa bile reflü yatagı dik eğilimli olduğu için Allah korusun boğulma riskini düşürüyor.
5645 Greeenden canım dogdugundan beri reflü yatagında yatıyor, aynen söylediklerini reflü olmadığı halde dogdugundan beri yaptım ama doktora gidince sorucam yine cok tesekkür ederim
Emir123ali Greeenden bendede reflü yatağı var ama oğlumu 1 aydan sonra yatıramadı. Okadar haretliki oğlumu aşlağıda buluyordum hepsiz nasıl kullanıyorsunuz