mrvyldz Sadece sağarak verenler her öğün için sadece sütünüzu mu veriyorsunuz mama da veiryor musunuz?
Cansu-24 mrvyldz canım sütün yetiyorsa mamaya gerek yok baktın bebeğin acıktı sütün yok memende hemen mama ver tekrar acıkana kadar sütün birikmiş olur ama vazgeçme sağmaktan zamanla azalır diyenlere kulak asma bana da dediler 7 aylik sagiyorum 💃
mer_mer mrvyldz her seferinde önce emzşrmeye çalışıyorum ve her boşlukta uyduğunda sagmaya çalışıyorum uyandığında hazır olsun diye bazen yetişmiyor o zaman yine önce emzirmeye calsıuorım memeyi tutmazsa mama veriyorum
Deletedmom5284 mrvyldz ikisinide veriyorum ama her öğün değil, bir öğün mama doymazsa süt veriyorum, sütüm o gün çok çıktıysa tek öğün süt veriyorum