Zeynepkalem neden böyle kadın ırkı bilmem bu adamlar robot değil ki eşim 5 gün çalışıyordu bebek olduğundan beri 6ya cıktı bu bizi sevmediği için değil para koyayım kenara yazın rahat edelim diye. Yanımizda yatmiyo 2.5 aydır evet çünkü sabah 6 da ise gidip akşamın 9unda eve geliyor onda da saat başı uyanması vicdansizlik olur çünkü oğlum genelde saat de 1 uyaniyo.gece yatmadan uyutuyor bazen oğlumu yaninizda biraz kestiriyo yada izinliyken bizimle uyuyor.Bazen bende şakadan diyorum aşkımız bitti diye hayır bitmedi şekil değiştirdi diyor eşim Böyle bakın olaylara bu bi surec ve epey mesakatli bi süreç ama geçicek ve yavaş yavaş herşey normal akışına doncek allah'ın izni ile