Hazalliyyee04 ilk aylarda mutlaka bebek uyandırılıp emzirilmeli. ben ilk ay geceleri biberonla besledim cunku meme emerken uyuyordu ve karni tok mu, ac mi anlasilmiyordu. hatta ilk haftalarda uyansin diye ayaklarinin altina vururduk, ki baska turlu asla uyanmazdi. hemsireler, sakin acimayin, sutu icmesi canının acimasından daha onemli demisti. saatim hep 1-4-7-10 gibi kuruluydu. tabi sariligi gectikten sonra. ilk 3ay hep bu sekilde beslendi.