Yani Benim fikrimce biberonları kaldırın göz önünden , camsa eğer kırıldığını yenisi alıncağını falan söyleyin biraz oyalayın o arada kaşığa alıştırmaya çalışın aklıma böyle bişey geldi dilerim kurtulursunuz bu durumdan oğluşunuza bol kaşıklı iştahlar dilerim 🙏☺️