Arkadaşlar sağlık ocağının verdiği damlaları çoğu kişi kullanmıyorum diyor. Doktorumuza da henüz gidip soramadık koronadan dolayı gitmeyi de istemiyorum korkudan. Sizler ne marka Dvit ve Kan Damlası kullanıyorsunuz? Eczaneden gidip alsam Bi sıkıntı olur mu acaba?