esraeylul34 Kızlar dün annem icin besik bakıyordum ama saolsun bi komşumuz vermiş falan yan korumaligi yok elinde olup satmak isteyen vae mi 🤞
kubosunatlasi esraeylul34 bende var kızsa bebeginiz pudra rengi besik korumaligi isterseniz resim yüklerim 250tlye almıştım ama satmayı düşünmediğim için fiyat da düşünmedim siz kendinize ne kadar bütçe koyduysaniz konuşuruz
elifffbck esraeylul34 kargo karsiligi gonderebilirim. bazi yerleri bi yerleri yerde toplanmis duzeltebilirseniz. biz cok kullanmadik ama kizim cok cekistiriyordu cekeleyip cekeleyip donmeye calisiyodu onlarin ustunde
kubosunatlasi Sarenur_Kara cibinligi ve sopasına kadar var hiç kullanılmadı sıfır kendim yaptırmıştım 250tlye siz bi fiyat koyun konuşalım dediğim gibi hiç fiyat düşünmedim yorgan ve yastığı da var onlari da ayrı satabilirim takım için
Sarenur_Kara kubosunatlasi ben sadece kadar rumalıkları düşünüyorum 4 parça sanırım ama fiyat konusunda 100 lira nasıl olur 🙏
kubosunatlasi Sarenur_Kara benim için uygun kuzum hiç kullanmadım beşik yaptırdım ama yatmadığı için kaldı cibinligi de yollarım işine yarasın duracağına