Hamzam Bunu bebeği için yapan ve yapmasaydim daha iyi diyen var mı acaba? Pişmanlık yaşayan,yada hiçbir işime yaramadı diyen?? Hiç çevremde de yapan olmadi o yüzden bilgisi olanlardan yorum rica ediyorum,şimdiden teşekkürler 🌺
Rizeligelin Hamzam keşke hamileliğimden itibaren yaptırsaydım dediğim oldu bi arkadasım yaptırdı geniş kapsamlı olanını aylık kontrollerini aşklarını vs hepsi Acıbadem hastanesinde yaptırıyor
BeyzaLivaLeyla Hamzam canım valla özel sağlık sigortası artık lüks değil gereklilik ben kızıma yaptırdım iyi ki yaptırmışım bundan sonra her sene yaptıracağım inşallah
Sevgilimmm Hamzam ben kızım doğduğunda yaptırdım. Normalde çoğu sigortalar anne ile birlikte yapıyor. Yani bebeğinizi sigorta yaptırmak istiyorsanız sizinnde aynı yerden kendinize sigorta yaptırmanız gerekiyor. Tabi ücret de ona göre artıyor. Benim şirketimden sigortam olduğu için bebeğime daha uygun bir sigorta arıyordum . Sadece bebeğe sigorta yapan bir firma buldum. Tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. Senede 10, kez muayene hakkı var. Yalnızca muayane değil herşey dahil. Kan testleri vs. Aşılar hariç tabi ki. Memnunum 4 hakkimizi kullandık her ay kontrole gidiyoruz.
Basak08_ elizinannesi-19 acibadem sigortada sadce bebegi sigortaliyor.1200 kusur fiyat cikardim dun arayip
Deletedmom330 Evlenmeden önceden yaptırmaya başlamıştım. Annemden dolayı. Çok paralar harcadık. ( 300bin tl kadar ) ailecek dedik o zaman yaptıralım yıllık 1200tl ne olacak ? Evlendim doğum teminatı eklettik. Her şeyi karşıladı doğumda. Hiç para vermeden çıktım hastaneden. Şimdi oğlumda eşimde bende var. Belki bazen hiç hastaneye gitmiyoruz. 10 muayene hakkı var. Önemli olan geleceği düşünmek her sene yaptırmak. Allah kullanmayı nasip etmesin ama bence çok önemli bir şey. Yaptırın derim 😊
Basak08_ elizinannesi-19 tamamlayici sigorta icerikleri ayniymis canim 10 muayne tahlil ve filmler falan.bazi firmalar ekstradan dis muaynesi senede bi check up falanda veriyormus .acibadem sigorta bana mantikli geldi sadce kizimi yaptircam bugun yarin yaptiririm bende
Basak08_ elizinannesi-19 yaptirmak mantikli gecen kizim ateslendi doktor muayne tahliller falan 600 civari tuttu 1200 veririm senede 10 muayne tahliller falan karsilanir
Deletedmom_50 Hamile kalmadan önce yaptırsaydım daha mantıklı olacakmış ama akıl edemedim. Bebeğim doğunca yaptırmak istedim ama bu seferde mantıksız buldum şöyle ki, ben özel hastaneye götürmüyorum, özel muaeyenesi olan doktora götürüyorum o yüzden hiç bir muaeyene ücretini, özel aşıları vs karşılamıyor tamamlayıcı sağlık sigortası. Ben yine o paralsrı verecektim sigorta yaptırsam bile. O yüzden bizim sistemimize uymadı. Biz baronun avukatlara tanıdğı haktan faydalanıp barodan özel sağlık sigortası yaptırdık eşime bana ve bebeğe. Ama sigorta şirketlerinin her biriyle görüşme yapın, bir tane sigorta yaptırın, kesinlikle çok faydalı buluyorum. Umarım hiç bir zaman gerek duymayız hiç birimiz ama bu sigortaların faydasını en çok hastane yatışlı tedavilerde görüyoruz. Yaptırmakta fayda var.
Hamzam Hepinize çok.teswkkür ediyorum,biz de bu ay yaptiricaz inşallah,ben ve bebeğimi düşünmüştük ama zorlayıp eşimi de yaptiricam,geçen bebeğim hasta oldu,300 TL verdik ki bize indirimli haliyle idi,inşallah hiç gerek kalmaz,hele şu süreçte