ben d vitamini de demir ilaci da veriyorum. internetten okuduklarim beni korkutmuştu ama hicbir sey yapmiyor demir ilaci. 2aydir kullaniyoruz nerdeyse, kabizlik da yapmadi. emdikten 2saat sonra veriyorum kasiga damlatip kilosu kadar damlayi. sonra en az 1saat sut yok. (sadece anne sutu veriyorum bu arada) icindeki paraben en zararsiz koruyucu. kardesim doktor ve ondan onay aldim rahatlikla kullanmam dogrultusunda.