Efecikkk Merhaba hanımlar doğum yapalı 50 gün oldu , spinal sezaryen oldum hala kanamam bitmedi normal mi? Bazen 3 gün olmuyorum sonra yine kanamam oluyor
Zeynikk Efecikkk benim 75 gün kadar sürdü ama 60 günden sonra hep leke şeklindeydi doktorum normal demişti