Deletedmom265
Eşim ben ve oğlum da grip olduk tüm mahalle eltilerim herkes grip işin garibi kimse kimseyle de görüşmedi , biz gribiz diye ailelerimize bile bayramlaşmaya gitmedik kocamla ben iyileştik oğlum 10 gündür hala iştah sıfır burun akıntısı Boğaz ağrısı var şükür yine iyi ilk günlere göre hastaneye götürdüm oğlumu crp 7 çıktı antibiyotik yazmadı doktor çok şükür ateşi de çok yükselmedi