2,5 aylık ikiz kızlarım var emzirirken farkettim göğsümdeki şişliği İlk zamanlar süt sandım kanalda kaldı kızlarım emmedi filan sonra makinayla sağdım ama şişlik gitmedi. Gittikçe büyüyor 😞 ağrısı yok normalde dokununca üzerine basınca ağrıyor. Ankara’da oturuyorum ortalık berbat hastaneye de gitmek istemiyorum şu durumda. Başına gelen varmı korkuyorum kötü bişey olacak diye 🙄😞