sihirli-annem2 Selam kızlar . 14 aylık ni oğlum var . Bu aralar kolunu ısırmaya başladı napsam bilemedim . Doktora mı götürsem ama malum her yerde virüs . Bi de sizlere danışayım dedim. Sizinde var mı böyle bebekleriniz ?
Sedaahmet sihirli-annem2 16 aylık oğlumda koltuk kenarlarini ısıra ısıra halletti 😂 sanki fare yenik gibi heryer. Şimdi de kendi kıyafetlerini ısırmaya başladi. Bizi ısırmasini saymıyorum bile. 🤷♀️ ne zaman geçer bu ısırma dönemi bilmiyorum. Koltuklarim mahvoldu valla.
Rzgr sihirli-annem2 yapma demeyin. Ilgilenmeyin ve gülmeyin. Cunku bu durumu oyun saniyorlar. Görmezden gelin. Sizin ilgilenmediginizi gorunce vazgececektir.
Prensinannesii06 sihirli-annem2 valla sadece kendini değil herkesi ısırıyor bu ara 🙄 14 aylık benimde oğlum
Khumar_cafar Deletedmom328 bizimki de vampir gibi tuttuğunu kemiriyordu😄😄 Allahtan zamanla yapmamaya basladi. Mosmorsu her yerim😄
sihirli-annem2 Deletedmom328 bizi zaten ısırıyor 😂 sinir hastası falan olmaz inşallah korkuyorum çünkü
GzdeBade O geçici olarak huy edinmiştir bence yapmaya başladığı zaman dikkatini başka yöne çekerseniz zamanla unutur fikrimce
Deletedmom328 Khumar_cafar ay benimde 🤦♀️😂 şu sıralar biraz unutmuş gibi ama tekrardan atağa geçecek diye çok korkuyorum 🙄😂
Deletedmom328 sihirli-annem2 geçici bir dönem olduğunu düşünüyorum,çünkü o aylarda burda bu konuyla alakalı birçok post okumuştum ve hepsi aynı şeyden yakınıyordu💕 geçer inşallah yaa ben bi ara çocuğu başka bi bebeğin yanına götürmeye korkuyordum yakaladığını ısırdığı için 🤦♀️😂
Arasannesi Deletedmom328 bizimki şuan 5 aylık ve dişleri cıkacak damakları cok kaşınıyor o da sureklı kucagımdayken falan elımı kolumu agzına goturup agzına sokmaya calısır.şimdilik bızde durumlar boyle dişler cıksın o da ısırır heralde😅