CSTOPRAK bebeklerde cocuklarda yanlıs hatırlamıyorsam senede 2 ya da 3 kez otit geçirmesi normal demıstı doktor benım kızım bebeklıkten 1 bucuk yasına kadar falan baya bı gecırdı sürekli kbbye gıderdık ama bızde burun tıkanıklıgı sorunuda vardı dogdugndan beri burun tıkanıklığı acılnadıgnda bi süre sonra kulagı doldurur yr oyle bi sorunnz olduysa yakın zamanda oyuzdn bebeklern burnunu sürekli acık tutmak gerekıyor