22 aylık bir oğlum var her şeyden korkuyor yüksek sesle konuşulsa hemen korkup saklanıyor ve bunların sonucundan mı bilmiyorum tuvalete bile tek gidemiyorum. Beni göremeyince başlıyor ağlamaya. Annemde kalmak zorunda kalmıştı Bi kaç kez hiç zorluk çekmemişti beni aramamıştı. Acaba gelişiminin bir parçası mı yoksa bir pedegogla görüşsem mi yaa