Anneler merhaba,
Kızım 22 aylık ön taraftaki bıngıldak kapanmadı henüz. Doktor kontrolünde doktor 18.ayda kapanması lazımdı dedi. Sonra başka bir doktora daha sordum o da 8 yaşına kadar bıngıldak değişir açık kalabilir dedi. Sizlerin nasıl? Bu konuda doktorla konuşan var mı? Kızımın gelişimiyle ilgili bir sorun yok çok şükür.