Kızlar oğlumun sürekli karaciğer enzimleri yükseliyor gidiyoruz doktora yuksek diyor 15 gün sonra tekrar çağırıyor biraz düşüyor sonra 15 gün sonra tekrar gidince yukseliyor anca git gel yapıyoruz duzgun aciklama yapmiyor oğlum çok huysuz sanki ağrısı var gibi ve iştahsız aynı durum başına gelen var mi