nilosaydn anne sütü alıyorsa sağdığınız 25 cc süte, mama alıyorsa mamaya, ek gıda ise ek gıdaya karıştırıyorsunuz. Hemen yedirip içiriyorsunuz. Midede katılaştıgı için hiç kusamıyor. Mutlu mesut bebiş de siz de hayatınıza devam ediyorsunuz 😀bunu kullanmaya başlamadan önce neredeyse hiç uyumayan bir bebek ve artık yorgunluktan stresten neredeyse sütü kesilmiş bir anne olarak perişandık. Kullanmaya başladığımız an uykusu duzene girdi, yuzune renk geldi. Kusmaktan aç kalıyormuş hep malesef. Götürdüğmüz ilk doktor da gaviscon verip gönderdi sağ olsun
Beni asla dinlemedi. 2. Doktor bunu önerdi de rahatladık