Kızlar ya kızım 3-4 gecedir çok huysuz sürekli mızmızlanıyor uyku saatinde uyumuyor hiç bi uyku pozisyonunda rahat değil dönüp dönüp duruyo yatağında napıcam bilemiyorum doktoruna soruyorum dişlerdendir diyor görünürde bi şişlik kızarıklıkta yok damaklarda of çok kötüyüm çöktüm 3-4 günde😔 var mı bizim gibi olan bi çözüm yada nedendir ?