Karaninannes Güzel anneler dogumum her an olabilir şuan normal görünüyor 38+4uz. Normal yada sezeryan her iki şekilde de nasıl korse kullanmalı? Ne zaman başlanmalı? Fikir verir misiniz
Bircorekannesi Şu an Yamuna kullanıyorum ama kesinlikle melek butik var doğumdan sonra ilk onu kullanmıştım daha çok memnundum 👍🏻
Defnella Yamuna kullanıyorum M beden almıştım. 1 ayda S bedenine geçtim bugün ulaştı elime. Ben memnunum 🤷🏼♀️ Sezaryen doğum yaptım 15. Günde takmaya başladım