Smgeakkurt kesinlikle almayın pişmanlık bence emzik. Avent kullanıyorum bebeğim 2,5 aylık ve meme reddi yapıyor. Bebekler 3 ay boyunca annenin yaka iğnesidir. Her sıkıntısında ya ağlar ya meme ister. Benimkide öyleydi kolaylık olur dediler ama şuan savaşarak meme alıyor 😢