Kızlar bebeğim 5 aylık doğduğundan beri hep balgamlı öksürük ve hep burunları tıkalı artık alerjik birşey olduğunu düşünüyorum ama bu ortamda fazla hastanelere gitmek istemiyorum böyle bir durum yaşayan var mı nedir bunun sebebi çaresi kıyamıyorum onun hiriltilarina ayrıca 1 2 kez asist kullandık ama geçmiyor sürekli de veremem ki çok küçük