ObirAnnnee çook teşekkür ederim iç rahatlatan olumlu yorumunuz için🥰❤️ Çok şükür bir şey çıkmadı. Allah koruyor onları gerçekten de. Bu da bana ders oldu nasılsa babası ya da birileri bakıyor diye gözünden ayırmamak lazımmış. Herkesin boşluğuna gelebiliyor bir anlık bişey. Hiçbir sorunu yok ateş,denge,kusma vs. Sorun yok. Yalnız alnı şişmişti o da indi şükür bugün. Hafif renklenme var ama geçicek🙏🏻🤗