Kizlar hep gaz yapan yenmemesi gereken şeyler söyleniyor, yazılıyor. Herşey gaz yapıyor süt ürünleri meyveler sebzeler… Oğlum 35 günlük cok gazi var. Ben yiyecek bişey bulamıyorum iştahım da çok artti doğumdan sonra. Hep açım resmen. Siz neler yiyiyorsunuz? Et tavuk balıkla aram yok ama zorluyorum. Ben zeytin yumurta ekmek tahin pekmez helva kuru yemiş kuru meyve tarhana şehriye çorbası yiyorum. Biraz fikir verin lütfen.