Aselpoyrazali Arkadaşlar kızım 1,5 yasında 8,5 kilo 72 cm boyu var hiç birşey yemiyor hastaneye gittik cemal bütün tahlilleri yaptırdım hepsi temiz hiçbirşey çıkmadı ama iştahsız bisey yemiyor bi akıl verin ne olur her gören çok küçük diyiyor ve çok üzülüyorum 😔
Ogullarinaasikanne Aselpoyrazali canım oğlumda o yaslarda 9.800 falandı cok zor yemeyen bebek 4.5 yasında hala aynı inanın. makarnavitma diye bir siteden keçiboynuzu özü ve karadut özü aldım bugün kullanmaya başladım Instagram dan o siteyi inceleyin derim balıkyağları iştah acıcı suruplar hiçbirisi işe yaramadı bizde
Rzgr Aselpoyrazali benim oglumda 17 aylik ve 10 kilo 800 gr. Yemesi gayet iyi. Her ogununde yemegini yer. Hic sıkıntı yasamiyorum ama oglum 1 yasindan beri kilo almiyor. Sanirim fazla hareketli.
Aselpoyrazali Gamzeli2206 vitamin yazdı nestlenin mamalarından yazdı içmiyor malesef tükürüyor zorla iciremiyorum 😔
Aselpoyrazali Ogullarinaasikanne Ogullarinaasikanne bende çok şey denedim ama malesef hiç birşey içmiyor yemiyor memeye çok düşkündü bugün sütten kestim belki acıkır biseyler yer diye ama vicdanen çok rahatsizim
Ogullarinaasikanne Aselpoyrazali ama yemiyor ise en güzeli tatlım anne sütüne güvenip yemiyor da olabilir vitaminleri falan normalse sorun yok doktorlar öyle söylüyor gelişim geriliği tarzında bir zayıflık yok ise tabii eee birde genetik faktör var canım. anne baba biz minyonuz mesela 🙈