Kızlar 3.4 ay önce burun akıntısı şikayeti ile doktora gitmiştim doktor bir ilaç vermişti. Ve iyilesmistim. 2 gündür yine burun akıntısı var doktorun verdiği ilacin hangisi olduğunu unuttum. 2 tane ilaç var. Ikisinden biri . Emzirdigim icin riske atmak istemiyorum. Biri zaditen digeri iburamin cold. Soğuk algınlığı olupta bu ilacı kullanan varmı emzirirken?