Kızlar 4,5 ay önce sezaryan doğum yaptım sürekli kanamam geliyor rahimde incelme varmış doktor primolut n verdi ama içinde laktoz var diye kullanmadım bebeğimin süt alerjisi var ama bıktım artık sürekli kanama psikolojim bozuldu Başına böyle bir durum gelen var mı kullanıcam artık çaresizim