Ben küçüklüğümden beri elim ağzımda tırnak kemiririm.zaman zaman bıraktığım oldu ama stresli olduğumda yeniden başladım.her neyse bilenler bilir kötü bi alışkanlık.kızım da beni taklit ediyor şimdi.eli ağzında sürekli baktım tırnağını kemiriyor daha 14 aylık.sizce ona bıraktırmak İçin ne yapabilirim? Daha yeni başladı 1 haftdır böyle.