Brkgz canım benim ailemde genetik bir demir eksikliği var. Benim babannem kireç toprak kömür falan yermiş, ben 22 yaşındayım hala dudak etlerimi yerim engelleyemediğim şekilde, kızımda kağıt, peçete kitap gibi şeyleri yiyor. Doktor demir eksikliğine bağlı yapıyor dedi ilaçla demir eksikliğini düzelttik ama hala alışkanlık kaldı şuan 13 aylık evdeki duvar kağıtlarını söküp onları yiyor poşet vs yiyor.
belkide bu tür bağımlılık gibi değerlendirmek için erken olabilir tam bilemiyorum ama biraz daha bilinci orurunca yapmayacaklarını umuyorum