Dodonay hastanede pompayla denedik ama o zaman gelmemişti süt gerçi yeni emmişti onun üzerine denedik belki de ondan gelmemiştir banyoda sıkıyırum sarı sarı geliyor uçlarından ama hala sanki az gibi neyseki bebek emiyor ama ne kadar yeterli emin olamıyorum bir türlü 😕