@
Deniz00 komşumda varmış ben normalde kimseye vermem oğlumu ama kaynanamın kucağındaydı istedi oda verdi meğerse pozitifmiş test yaptırmış sonucu çıkmadan dışarı çıkmış şuan kayınpederim de ve kaynanamda da var pozitifler bizde eşimle yarın yaptıracağız ve bu bizim ikinci testimizdi ilki negatif çıktı biraz acele etmişiz testi yapmakta komşum pozitif çıkalı iki hafta oldu bayram öncesi çarşamba günü MediLife da 2. Covid 19 testi yaptırdık perşembe günü sonuç çıktı mı diye aradığımızda laboratuvar bize çıktı alabilirsiniz dedi Gittiğimiz de bize yine negatif deyip kağıt verdi cumartesi günü de sağlık Bakanlığı arayıp pozitif olduğunu bildirdiler ve bayramda babamın annemin yanına gittik ve babam kanser hastası ordan Edirne’ye görümceme gittik denize görümcemin de 2,5 aylık bebeği var bu kadar insana nasıl hesap veririm birşey olursa bilmiyorum hasTane bize önceki sonucu vermiş hastane ihmali yüzünden bir sürü kişiyle temas ettik😥 bebeğim şu an da iyi test yaptırdığım gün ateşi vardı 3 gün antibiyotik kullandık ve yarın tekrar test yaptıracağız inşallah atlatacak