Edaya04 3 saatte bir mama yiyor. Bazen 4 saatte bir cunku istahsiz oluyor. Sabah kahvalti kesin yapıyor muz, biskuvi, pekmez, yumurta sarisi peynir yiyor ve kefir iciyor. Sonra mama sonra yine corba yemek.artik.ne yaptıysam. Tabi bazen yemiyor yine mama aksam meyve yiyor tabi bu aralarda salata soyup veriyorum eline onu yiyor karpuz yiyor bazen eline ekmek veriyorum onu yiyor. Son gunlerde yemegim hep cope gidiyor ama dişleri patladi hep huyu suyu değişti. Mama yemek zorunda ama sonucta ben emzirmiyorum 3 aylikken red etti bir daha icmedi. Mecbur formul icmek zorunda o belirli bir sure aksatilmadan verilmeliymis. Anne sütü gibi düşünün.