Merhaba kızlar.
Kızım 15 aylık. 3 gündür aşırı huysuz. Yemesi içmesi normal ama huysuz ağlıyo keyfi yok. Oyun oynamak istemiyor. Bugn eşim dışarı cıkardı normalde pıtır pıtır yürür srekli kucak istedi. Komşumda camdaydı yürümek istemiyo acaba bacakları mı ağrıyor dedi.
Ateşi 37 derece. Üst azı dişi ve alt süt dişlerindem biri patlamış çıkmış onlarla ilgilisi olabilir mi?
Kızım ayakta sallanarak uyuyor. O da olay haline geldi kaç gündür yatmayı reddediyo katılana kadar ağlıyo. Ters bişey mi var bilemiyorum.
Sizce doktora götürmelimiyim?