Bulutbey ben normal irmik kullaniyorumdoktor olur demişti diyelim iki yemek kasigi kasik mamayi kaseye koyup sicak su dokuyorum uzerine dokmemiz gerek zaten kutusunun uzerindede oyle yaziyoe bir yemek kasigina yakın irmigi ayri cezvede pisirip içine katıyorum sonra onları karıştırıp yediriyorum insallah care olur sizede bunlar tok tutuyor.