Bebek0707 Merhabalar aranıza yeni katıldım.Bebeğinizi geceleri kaç saatte bir emziriyorsunuz?Emzirmes için uyandırıyor musunuz
Emir123ali Bebek0707 canım hayırlı olsun sağlıkla büyüt inşallah uyandır 2 satte bir derler ama ben sat başı süt emziyırdum sarılık ılmasın diye öyle olduğu halda sarılığı 1 bucuk ayına kadar anca düştü
Bebek0707 Emir123ali Teşekkür ederim.Amin inşallah hepimiz sağlıkla büyütürüz 😊Şimdi de hala uyandırıyor musunuz?Benim de bir aylık oldu
Emir123ali Bebek0707 yok zaten hiç uymuyorki 12den sabah 7 yekadar 5 dk uyuyor canım 😭🤣ama sen gece 2 satede bir kalk emzir bol bol emzir kendini toparlasın zaten kendi satini beliler acıkınca kalkar zatenn