Khumar Arkadawlar iyi akwamlar..az once yulaf piwirdim..yiyince farketrimki sutun tadi ekwi gibi..ama bitirince farkettdim..emziriyorum..bebegim 2 aylik..sizce ona zarar verirmi..uyuyor wimdi..uyaninca emzirmem lazim😢😢😢😢
elifiii Khumar bebeğinize birşey olmaz, rahatlıkla emzirebilirsiniz. En fazla siz biraz bagırsaklarınız bozulur, ishal olabilirsiniz. Süt kan yoluyla oluşan birşey midemize girenler ile alakalı değil. Midemizden memelerimize giden bir yol yok 👍🏻
Yapraksarmam Khumar aklım soruya gözümde harflere takıldı kusura bakma. Ayrıca arkadaşlar yazmış zaten cevabı aynı şeyi düşündüğüm için yazmadım 🙏