Dual Aselhafsa bizlere 2 gün banyo yaptırmayın dedi. 38 olana kadar da ateş düşürücü vermeyin dedi hemşirem. Sürekli ateş kontrolü yaptık. Uykusu oldu bizim daha sonra huzursuzluk yaşadık.
Sumeyyelan Aselhafsa 2 gün banyo yaptırmadık sağlık ocağındaki doktor calpol yazdı eve gidince 1 çay kaşığının yarısını verdim şükür hiç ateşinde olmadı
iki_prens_annesi_ Aselhafsa biraz huzursuz olabilir asi sonrasi 1 cay kasigi calpol vermistim bi kac saate eski haline dondu keyfi yerine geldi yani bizim sorunsuz gecti sukur insallah sizinde oyle gecer
eylulmin Aselhafsa dün yaptırdık aşısını. Ateşi çıkmadı çok şükür ama çok huzursuzdu. Bugün daha iyi.